Besök av Rex

Hans matte Annika kallar honom gatuhund , Ååå vad taskigt tycker jag , men min matte och Annika bara skrattade. Hmm det är inte alltid man förstår de där tvåbeningarnas humor, dom är bra konstiga dom där människorna .
Jag blev superduper glad när Rex kom , Förresten , Ellie var ju med också men hon finns inte med på bilderna, hon var inte med och lekte,hon frös nog lite men hon var ju ändå glad och så.
Men iallafall , jag blev jätte glad , Tjohooo Någon att leka med, Men Rex är ganska lugn kille och han ville inte alls leka i början,så då blev jag sur på honom och bet honom. Matte blev arg på mig när jag gjorde det. Men vadåå , klart han skulle ha ett riktigt nyp när han är så tråkig tycker jag. Matte är ju bara sååå tråkig,jag ville ju bara leka. Men efter ett tag så lossnade det för honom och jag blev ju kanske lite snällare jag också , OJ Vad vi busade,det var sååå roligt :)
 
 
 
-
VA !! Vad händer där borta ????
 
-
 AJJJJ - Bit mig inte örat :)
 
 
 
 
-
 
 
 
Haha Jag har snööö i hela munnen , :D
 
 
Ser ni vilket stooor mun jag har , jag kan gapa jätte stort . 
 
 
 
-
 
ATTACK !!!!! 
 
-
Rex var så snabb så matte inte hann med med kameran , ha ha , Rex rumpa fick hon bara med , fniss, vad kasst va ?  :)
 
 
Ha ha , Här missade matte oss totalt , bara snöööööööööööö !!!
 
 
Snömonster lek  :)
 
 
Jag försöker skrämma honom med mina ögon :)  Psykar ut honom , ha ha 
 
 
Matte trodde först att Rex hade hela sitt huvud inne i min stora mun här , ha ha SÅÅ Stor mun har jag väl inte :)
 
 
 
Här smygmyser vi lite i snön också, Nu börjar vi bli lite trötta faktiskt :)
 
 
NÄHÄÄÄ , Du kan inte taaa mig ! 
 
 
Nu tog det slut på bilder , matte knäppte många kort på samma lek liksom.
 
Matte och jag åkte med Annika, Rex och Ellie till Knivsta Djurcenter för att klippa Ellies klor , dom var så långa så dom tyckte att ett proffs skulle klippa dom så att dom blev korta och fina.
Knivsta Djurcenter är superduper bra, jätte snälla tjejer som jobbar där,jag brukar kunna få godis när jag är där och inte sånt vanligt godis , utan jätte gott godis :)
Ellie skötte sig jätte bra när dom klippte hennes klor och hon fick en godis hon med , men hon ville inte ha den.Dom är billiga och superduper duktiga på att klippa klor, bara 65 kr för att få klorna klippte av ett proffs. det är ett bra pris säger min matte. 
Sen åkte Annika hem med Rex o Ellie , min matte kom på att jag kunde ju också få lite pedikyr, så hon klippte mina klor också och jag fick självklart godis jag också.Jag var sååå duktig .tyckte dom, men vad hade dom trott då ???? Jag sköter mig ju alltid, jag kan nog klippa mina egena klor så småningom för matte säger ju alltid att jag är så intelligent,   :) Jag är ju bara bäst helt enkelt. Vadå ???  Nää jag har inte dåligt självförtroende ;) ;)
 
Matte fick också lite balansövningar som hon ska terra mig med , bra för musklerna tydligen , Suck !!
Min matte ska liksom alltid hålla på med en massa trams med mig , men det är tydligen nyttigt, ok då .
 
Nääää Nu ska jag inte skriva något mer för idag , nu tänker jag hoppa upp i soffan och lägga mig en stund och vila, vi har inte vilat på hela dagen idag.
 
Ha en underbar kväll och Sov Gott såsmåningom  <3 <3

Kommentarer:

1 mormor:

Vilken tur du har Sendo som har så många goa vänner att leka med men du måste vara snäll mot dom inte bitas. Ni är så ljuvliga att titta på och ni har verkligen roligt i snön. Vila nu så att du orkar leka i morgon igen Sov gott

Kommentera här: