Bus med Fjant :D

OJ Vad jag och Fjant har busat idag , jag är så glad att jag har min Fjant <3
Han är inte som andra katter,han är väldigt orginell katt.Matte säger att han har Adhd eller något sådan bokstavskombination sen tror hon han han är lite inavel,fast den iden var det faktiskt veterinären som sa.
Men iallafall , han är som en hund,han älskar att busa i snön och det gör ju jag med , matte har knäppt kort på oss och se här själva så förstår ni huuuuur roligt vi har haft :)
matte brukar ibland säga åt mig att ta det lugnt men då när jag går därifrån så anfaller Fjant mig bakifrån och då skrattar matte åt oss :)
.
.
Värsta goooooooset !!
-
kolla in virrvarret , ha ha 
-
Provsmakar lite på hans ben ;)
-
Dyker under honom , ha ha 
 
-
-
-
-
-
-
-
-
Fattar ni nu huuuur roligt vi har haft :) 
Sen lekte vi monster bland pinnarna också .
-
-
-
-
 
-
-
-
-
-
-
Visst är han fin min Fjant <3
 
Matte har också plogat åkern igen så hon kan gå där med mig :)
Nu ikväll var jag till bästisarna och busade , men det var inte så roligt för J-son hade jätte ont i sin vänster fot,han bara lyfte den hela tiden,matte kände efter lite på hans tass och då skrek han. Jag tycker jätte synd om honom så han kunde inte liksom leka. Hans matte Anita skulle ringa till doktorn i morgon och be dom att kolla vad som är fel , jag hoppas verkligen inte att det är något allvarligt med honom :( jag ska nog köpa en present till honom ifall han blir sjukskriven,då blir han nog lite glad iallafall :)
 
Nä , nu ska jag nog sova för jag är jätte trött , tänk er att spinga i jätte mycket snö i över 2 km , DET kallar jag jobbigt , men det är såååå jäkla kul .
 
snöpuss på er alla <3 <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 amanda:

Åh va mysiga! haha!
riktigt söta!

Åh jättefin blogg har du också!

Svar: Tack. du hade en mer intressant blogg :)
Sendo

2 Annette:

Oh så söta ni är. Min lilla Kurris han går inte ut i snön just nu, han är en riktig innekatt numer.
Ha det busgott och njut av all snö..
kramenmjamen på er alla

Kommentera här: