Mattes förra kärlek

Idag tänkte jag berätta lite om mattes förra kärlek innan hon träffade på mig.
 
Oskar <3
 
Oskar kom till min matte från Tomelilla när han var 10 veckor , matte och husse var så glada.
Oskar var ett energiknippe med fullt med bus inom sig.
Men tyvärr blev han bara 9 månader gammal innan han fick somna in :( 
Matte sörjer honom djupt än i dag fast det är 3 år sedan nu allt hände.
Men här kommer iallafall lite bilder på honom,han var en långhårig kille :) 
 
 
Fniss :)  Ser ni hans toffsar vid öronen ? 
 
De flesta bilderna som ni ser här är när Oskar var ca 6-7 månader , OJ Sa jag till matte, han var ju mycket
större än mig ju. Matte säger att Oskar var en stor och kraftig kille :) Så han var större än mig
när han var 6 månader bara , shit !! Tur att jag inte mötte honom i dörren när jag flyttade hem
till matte, då hade jag nog blivit rädd. Men matte säger att han var jätte snäll och att
vi hade lekt och fungerat jätte bra ihop. Hmm men lite stor är han allt tycker jag. Gulp :(
 
Här sitter han i skuggan och väntar på att matte skulle bli klar i stallet, Oskar älskade hästarna.
 
 
Keylee , som var Oskars bästa kompis, dom lekte nästan dagligen dom två.
Keylee är en Ossie , en bestämd dam, jag träffade henne när jag var liten,men hon har 
flyttat uppåt norrland någonstans säger matte.
Här hade iaf Oskar och Keylee haft gyttjebrottning  :D  Det lät ju kul tyckte jag.
 
I väntans tider utanför mattemattes affär :)
 
Oskar älskade verkligen att bada <3
 
Myyys i skogen med Keylee
 
Här tror matte att Oskar är ca 4 månader ,han älskade att skotta ut halmen i hästarnas boxar.
 
Han var också väldigt goooosig :)
 
Roffe har jag också träffat några gånger men han är gammal idag ,men Oskar och Roffer lekte också bra.
 
Bada och pinnar , Det var livet det <3
 
Dragkamp , Oskar vann alltid tydligen för han var urstark :) 
 
GULP !!!!  Näää jag hade nog inte vågat möta denna kille , han ser ju ut som en best !!!
 
 
 
Här var Oskar bara 12 veckor gammal .
I dag är Oskar i himlen och busar med alla världens hundar.
Så jag tror han har det jätte roligt där uppe i himlen, hoppas bara att dom har en sjö där så han även kan få bada och simma när han vill.
Oskar fick somna in lugnt och fint 2013-04-26 endast 9 månader gammal  :(
 
SOV GOTT ÄLSKADE OSKAR FÖR ÄLSKAD DET VAR DU  <3
 
 

Kommentarer:

1 Annette o Kurris:

Ja du Sendo, ibland är det svårt att förstå varför så goa söta vovvar ska drabbas av människors dumheter med avel
kramenmjamen på er

2 Sendo Jansson:

Jaa, usch det är trist, tur att min tillverkare var noga hur jag tillverkades. Men jag tror att Oskar har roligt i hundhimlen <3

Kommentera här: