Nu är jag trött

så idag tänker jag inte skriva så mycket , det är jobbigt att vara hos min mattematte och fira hennes födelsedag,men jag tyckte nog att jag kunde ha fått lite tårta :)
Tottis var också där för att fira sin hussematte , min mattematte blir ju hussematte ur Tottes perspektiv.
Här är busen Totte,han är alltid så glad och lite flamsig,men jag brukar säga åt honom om han är för vild,man kan ju inte tro att han är äldre än mig med tanke på hur han flänger omkring.
 
 
Ni ser här hur han försöker ge mig ett tjuvnyp, sån är han ,men jag älskar honom ändå för vi är ju liksom släkt på något vis ändå.
Nä nu ska jag sova ,idag får ni även ett kort på min gamla familjemedlem Naahla , hon var jätte vacker men väldigt sur,matte säger att det är för att hon inte mådde bra.
Men visst är hon vacker. Vila i frid älskade Naahla.
Sov Gott för det ska jag göra <3
 

Kommentarer:

1 BumbiMyran:

Du är knasig du syrran, jag kallar min för mormor, för hon säger själv att hon är det till mig och Tindra också. Totte är ju en katt! Din Totte ser inte ut som min Totte? Konstigt tycker jag. Men tjyvnyp, jag tycker det ser ut som han vill att ni ska tampas om nallen.
Nattis nu hoppar jag också i lopplådan ;)

Svar: Nä , Det märks syrran att du inte har samma intelligenta gener som jag har, Din Totte är ju en katt och min Totte är ju en hund. Klart att dom inte ser lika ut. Men jag lovar att inte skvallra att du är lite ointelligent ;) jag ska förklara det här för dig nästa gång vi ses. Kram på dig.
Sendo

Kommentera här: