Snömonster :)

Idag har jag lekt snömonster så det bara yrt om det :)
.
jag har varit hos mina bästisar och busat idag , vi har haft såååå roligt.
Vi har också fått söka i snö , det var roligt,vi krokade med nosarna flera gånger under snön . ha ha 
.
Här är Json, Viktor skäller så mycket ibland och jag och Json får inte leka för honom :) Så till slut blev hans matte så less på honom så att han fick gå in och kolla på Rapport istället :) 
Han brukar alltid titta på Rapport med sin husse .
Så alla bilderna är bara på Json , Här kommer Json i full rulle  :D Han är såååå roligt min Json :D
.
Här är deras matte Anita - Hon är jätte snäll , jag brukar få sååå mycket gott av henne.
Det är roligt att vi bor så nära varanndra så jag träffar dom nästan varje dag för lite bus.
Tjohoooooo !!!!!
 
Jag vinner , jag vinner  :D
Jaaa , jag kom först :)
Här leker Anita , det är jätte roligt 
  
vi har också varit i skogen jag och matte tidigare på dagen , matte var helt svettig när vi kom hem , hon har så dålig kondis och hon tycker det är jobbigt att pulsa i snön.
Idag har vi  inte åkt någon spark , men igår gjorde vi det och jisses så det gick,jag sprang bredvid och det gick jätte bra och jag tyckte det var jätte skoj när vi svischade fram :)
Här letar jag lite sorkar , men hittade ingen idag.
.
Nä , nu ska jag springa ut till husse , han håller på att plogar därute med traktorn och hans snö slunga sprutar det snö ut och det är jätte kul att springa i det,matte säger att hon verkligen inte orkar gå ut mer idag nu så ni får inte se något kort på det.
Natti Natti i förväg på er  <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Annette:

Oh så söt du är med snö på hela du...ha det gott..mjamisar i massor

Svar: voff tillbaka <3 Tack föresten <3
Sendo

Kommentera här: