Sparken är här :D

 TATATAAAAAMMMMMMMM !!!!!!!!!                                                                                                           Mattes spark är ihop skruvad och klar  :)                                                                                                       
 
 
 
Matte är såååå glad över sin spark , hmmm skumt 
det här kortet tog jag , hon sa ju att jag skulle ta på sparken  :)
  Hur kan man vara såååå knäpp som min matte ??????????
 
 
 
 
 
 
Mutor till mig så att jag också ska se lika glad ut , suck !!!!
 
 
Nää , nu får ni klara er själva resten av dagen , för nu orkar jag inte skriva mer.
kram på er alla <3

Kommentarer:

1 mormor:

Jag tror att du ska lära dig att sparka så kan matte sitta på sparken och åka med. Du har nog mer ork. Ha en bra dag och hoppas på mer snö,

2 Annette:

Vilken tur ni har att det snöar så du och matte kan åka spark, du får be matte köpa en sådan där härlig låda som du kan åka i när du blir trött...mjamisar på er

Svar: ha ha , määää Annette , jag ska ju springa bredvid och busa , tror det är bättre att sätta matte i en låda :D
Sendo

Kommentera här: