Vi somnade visst :)

Oj oj , vi somnade på soffan jag , matte och husse , alla tre..
Så ikväll blir det inte så mycket skrivet , imorgon därimot så ska jag berätta en hemlighet som vi gjort idag och inte ens husse vet om vad jag och matte har gjort idag. Men just nu så orkar inte matte skriva åt mig så det får bli imorgon :)
Matte lägger in lite olika bilder så ni får något att kika på iaf :)
Så här mycket lyser jag upp i mörkret på kvällen, matte säger att jag alltid lyser upp även när det är ljus,undrar vad hon menar med det ??
.Här är en bild från isommras när jag hade badat , det var sååååå roligt,
 
Här var jag hos en kompis som heter Harry , Harry är en jackRussel kille och han är bara föööör busig,han och jag lekte i en dypöl,det var jätte skoj. Men jag tyckte att matte var lite surig när jag inte fick gå in för henne :(
 
och fy faaan vad jobbigt det var att simma , matte säger att jag inte får svära men jag gör det ändå ibland.
.
Nääää nu säger jag och Fjant God Natt för ikväll så hörs vi imorgon igen <3
 
 

Kommentarer:

1 mormor:

Oh vad spännande det ska bli att höra din hemlis i morgon God natt och sov gott allihop.

Svar: Natti Natti världens bästa mormor , fast du är ju egentligen inte min mormor, men jag säger det ändå <3 <3
Sendo

2 Annette:

Men Sendo...nu är det morgon och jag väntar med spänning på hemlisen. Är du morgontrött?? Jag har redan varit ute en vända runt balkongen...
kram
KURRIS

Svar: Alldeles snart berättar jag :)
Sendo

Kommentera här: