Besök av Molly och Frankie

I dag kom Molly och Frankie på besök, Dom är jätte roliga att leka med.
Molly har varit sjukskriven hur länge som helst , men idag fick hon vara med och leka och det var ju jätte kul :)
Här har Frankie snott min leksak , men det gjorde inget , han fick låna den för jag lekte med Molly.
 
 
Här är jag och molly
 
 
 
 
Sen lekte vi inne i bastun , vi fick ställa upp oss så matte fick ta lite kort , men Frankie vill absolut inte vara med på kort , han hatar verkligen när man tar kort på honom.
Han tror att om jag duckar för kameran så kommer jag inte med på bild , men det gör han ju ändå  :)
 
 
Jag tror att Molly har nallat en snus från min matte , för det ser ju ut som hon har värsta prillan inne, he he 
 
Visst är Molly vacker ? Hon ser ut som en drottning tycker jag :)
 
 
Nä , nu ska jag gå och lägga mig i soffan och sova en stund.
Hej Svejs på er alla  <3
 

Kommentarer:

1 Nike-bus Eurasier:

Åååååå, det ser ut att vara världens snällaste vovvar. Jag håller med dig, hon ser drottningslik ut.
Kramizar till dig

Svar: Det är verkligen världens snällaste vovvar , fast Molly är min stora favorit :) Molly har jag känt ända sen jag flyttade hit till Knivsta och Molly leker absolut inte hur som helst med andra vovvar , men mig fastnade hon för direkt , så jag känner mig hedrad :)
Sendo

2 Anonym:

Du ska verklige känna dig hedrad Sendo! ❤ Vovvarna är jätte nöjda efter dagensbus!

3 Anonym:

Du ska verklige känna dig hedrad Sendo! ❤ Vovvarna är jätte nöjda efter dagensbus!

4 Anonym:

Du ska verklige känna dig hedrad Sendo! ❤ Vovvarna är jätte nöjda efter dagensbus!

Kommentera här: