Härskarinnan är tillbaka :D

 
Hej på er igen.
I am back , kan man ju säga liksom.
Mycket har hänt i mitt liv så jag har inte haft tid att skriva så mycket sista tiden.
Men kortfattat så har jag faktiskt flyttat från mitt älskade hus.
Ibörjan var jag väldigt ledsen och nere , men nu är jag mitt rätta jag igen.
 
Vi har flyttat till en liten söt stuga som ligger på en bondgård , det finns kor , hästar och höns här.
Här är en bild på en kalv som jag lekte med i somras , nu idag har han blivit för stor så jag vågar inte leka med honom llängre . 
 
 
det här är Goliat , han bor också här på gården :)
 
 
 
Glömde ju säga att vi har jätte många uuurrrr jobbiga flugor här också .
Dom brukar sätta sig på mig och jag blir såååå arg på dom.
 
 
 
 
Idag blir det inte så långt inlägg men lite blev det ju iallafall :)
Natti Natti på er 
 

Kommentera här: