I kväll kom matte på mig :(

Jag kände direkt att det luktade gottigottgott när jag hade sovit en stund på övervåningen.
Jag sniffade med nosen och upptäckte att det låg något gott på bänken,matte sa att jag inte fick det ännu ,det skulle jag få när vi var ute och kvällskissa.Det är små små pellets som är jätte nyttiga som matte ger mig ibland,tyvärr så finns det inte att köpa i affärerna,så det är därför som matte snålar lite på dom.Hon har fått dom av en veterinär som tyckte jag skulle prova dom.Men dom går bara att köpa i Danmark men dom smakar MUMS :p  Men innan vi gick ut så skulle småttingarna få fil, så medans matte gick upp så blev trycket för stort för mig  :(
Jag var ju bara såååå sugen, jag provade att nå från stolen,men nådde inte.DÅ gjorde jag något jag inte fick,jag visste att matte skulle bli arg om hon kom på mig.Men jag bara måste haaaa dom där gobitarna.Jag hoppade upp på stolen och sedan bänken,TJOHOOOO  såååååå goda dom var. Matte hörde att något hände där nere så hon kom ner i fullfart.MEN matte blev ju inte arg, hon skrattade och tog kameran istället :) Så jag fick äta upp dom i lugn o ro för henne. Tänk så snäll matte jag har <3
 
Efter när hon ändå börjat fota mig så började hon knäppa kort på allt möjligt , Fjant kom in och började busa med tvättkorgen,han älskar sin tvättkorg :)
Jag la dit min flaska om han ville leka med den , men det ville han inte.
Han ville liksom bara leka själv,jätte tråkig när jag fick leklust,nåja ,jag älskar min flaska precis som Fjant älskar sin tvättkorg:) Så jag tog bort den igen för honom.
Ha ha , Fjant skulle hoppa ur tvättkorgen men fastnade med tassen i kanten så både han och tvättkorgen slog runt,Han är jätte rolig att titta på när han håller på så där :) Matte skrattade också gott åt honom innan hon släppte ut honom därifrån :)
Men sen hoppade han på mig, han BET mig i benet!!
                                 
Ha ha då ställde jag mig över honom, han hade inte en chans den där lillskiten mot mig,för jag är ju faktiskt mycket större än honom. Ha Ha. 
 
Han försökte försvara sig , Gick väl så där kan man säga :)
 
Se så suuur han blir när jag tar min tass för att trycka ner honom, He he JAG ÄGER !!!!
Men jag älskar min lilla Fjant ändå,Jag tror han älskar mig också för han kommer alltid att möter mig i dörren när jag varit borta,det är kärlek det.
Så jag lät honom gå men först ville jag ha ner honom på rygg ;)
 Och det var ju inte några som hellst problem.
 
Nä , nu skulle vi gå ut och kvällskissa sa matte.
 
Sov Gott På Er Alla  <3  <3
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 BumbiMyran:

Oups, vad modig du är syrran! Om jag sätter tassarna på bänken och vill stretscha min tunga i träninssyfte , jo det är säkert, jag har inget annat i tanken. Inte mitt fel att det råkar finnas ätbart där. Nåja i vilket fall som helst verkar min mamman bli skogstokig. Varför det? att stretscha är ju viktigt har jag hört från dumburken hon har på. Att du dessutom vågar stretsha uppe på bänken? Hm bänkpress var det du testade, säg det till Matten din. Ja du katter är tokiga, min fjompade vid julkartongen och matte sa att han visserligen var en tokig fjant och en riktigt tomte men i lådan hörde han inte hemma? Fattar inte mycket av det där .
Natti natt
// Chibi storMyranSyster

Svar: jaaa , jag körde ju bänkpress med stretch :d bra förslag :D . Du använder båda mina katters namn - Tokig Fjant , ha ha , det var fyndigt av dig <3 Natti natti <3
Sendo

Kommentera här: