idag är matte sjuk :(

Hon är astråkig idag , bara ligger under en massa filtar och tycker synd om sig själv :(
så hon orkar inte skriva något idag.
Så ni får titta i morgon istället så kanske det finns lite att läsa , idag får ni lite gamla bilder                               Här är underbara Udo :) 
visst är han vacker UDO <3
Här är matte och UDO igen , jag själv är fullkomligt livrädd för dessa monster.Matte har försökt få mig att tro att dom inte är farliga , men denna gång tror jag matte skojjar med mig - DOM ÄR LIVSFARLIGA !!!!
Här sitter matte på monstret , fattar inte hur hon vågar , sen hade hon mage och tro att jag skulle vilja följa med och springa bredvid det där hemska vidundret , NÄHÄÄÄRU Matte - GLÖM DET , jag ligger bra här i bilen .
 
 
Ha en bra kväll .kram på er alla <3

Kommentarer:

1 Annette:

Säg åt matte att hon ska vara rädd om sig och krya på sig. Mjamenkramen på er...
Snälla Sendo, be matte ta bort min URL/ Bloggadress, den gäller inte längre...

Svar: men hur sjutton tar hon bort adressen ? hon vet inte hur hon ska göra :( hon har försökt men det går inge bra :( kramis :)
Sendo

Kommentera här: