Nu är det dags igen :(

jaha , Nu börjas det igen , jag har ju nu varit friskförklarad i ca 3 veckor och det är ju synd om jag får vara frisk någongång :(
 
Ser ni vad svullen jag är ?? Ser ut som att jag inte har någon päls där , men det är för att jag är så svullen,jag har även i underläppen , små blåsor och jätte svullen. Men det är matte som är mest orolig tror jag. Jag är som vanligt , varför gnälla? jag tror inte att jag har ont iallafall :)
Matte tror att det är en allergisk reaktion på någonting, men hon vet inte riktigt vad förnågonting.Det enda som hon vet att jag ätit är FourFriends Torrfoder, jag har smakat det förrut men idag fick jag nästan en hel skål, det var jätte gott :p Sen säger matte att det kanske kan vara något som jag trampat i och har slickat min fot.
Vette sjutton vad är iallafall, vi får vänta och se om det försvinner av sig själv,annars så får det väl bli ett tripp igen till veterinären,men matte vill absolut inte det för att hon säger att det alltid blir så dyrt att åka dit:(
Men jag bryr mig inte som sagt var ,jag äter och busar som vanligt och det är ju skönt tycker matte:)
 
Inte nog med det, jisses så det kliar på benet, jag får tillslut bita lite för att få det att sluta att klia,men det hjälper inte,jag slickar och slickar, men det försvinner inte.Jag visar matte och hon säger att det är början till hottspott och det är inte roligt heller :(
Nu får jag gå med tratt ikväll och det vill jag inte,men matte säger att jag absolut inte får slicka på såret,men det kliar ju så förbaskat mycket så att det är svårt att låta bli.
Matte lånade husses rakapparat och rakade mig på benet - Hur snyggt blev det då ???  Jisses matte ,så här kan jag ju inte ha det :( ser ju inte klokt ut :(
 
Det nya året började lite så där och vi som hade räknat med ett år där jag var helt frisk :( Skiiiiiiit också !! Nåja det är ju inte några tokallvarliga saker men tillräkligt för att matte ska sucka och jag tycker inte om när matte suckar.
Nu har iallafall Nike åkt hem , vi har haft jätte roligt när hon var här, men lite skönt är det nu ändå för jag kan koppla av nu och ta det lugnt igen.Det är jätte kul med kompisar men det är endå lite skönt när dom åker hem igen :)
 
Ha en trevlig eftermiddag och kväll. puss på alla  <3

Kommentarer:

1 JUNITJEJ:

Stackars vovve!

svar: Jo, bilden på hunden togs på nyårsdagen 2015. Hunden fick ett ryck!

2 Annette:

Nä Sendo, måste du drabbas av något jämt, du som är en så fin tjej, det kanske är så att din matte är så rädd om dig så hon upptäcker mycket som vanliga mattar aldrig kollar på sina vovvar. Lycka till och vila nu efter buset med Nike..

Kommentera här: