Badhus?? Eller Dårhus???

🤔 Jag bor alltså i ett badhus för ankor!!
BADHUS FÖR ANKOR , Huuuur roligt är det tror ni???
 
Dom där ankorna är bra bortskämda dom , Arrax är bortskämd. 
Bara jag som inte är bortskämd i detta sk badhus 😧
Men kolla här,  först ankor som badar, sen ska dom traska omkring liksom i mitt kök och även bada i min vattenskål 😤
Det låter Flapp ,Flapp, Flapp när dom går 🤣
 
Sen har vi bortskämda Arrax, han skulle lätt vinna VM i att tigga. 
Han får alltid något och jag som aldrig tigger får ju aldrig något 😳
Taskigt värre tycker jag. 
Ser ni hur han sitter mellan husses ben och tigger. 
Haha NUUU får jag skäll av husse när jag visar denna tokiga bilden 🤣
Men där ser ni hur tokig min husse kan se ut, haha Fniss 
Jag bor alltså kanske i dårarnas badhus?? 🙃🙃🙃
 
Men nu börjar ni väl förstå hur hårt mitt liv egentligen är här 
I Trollhättan 😜
 
Mä , kolla här då.  
Så här mycket plats får jag i sängen,  benen får inte ens plats 😵
 
 
Sen kollar ni här,  han bara VRÄÄÄKER ut sig. 
Usch så hemskt att vara så bortskämd som Arrax 😫
 
Fast ni ser bara nå svart på bilden,  det svarta är ju Arrax fattar ni väl va?? 
Det finns ju tvåbeningar som inte heller är så smarta liksom, 
Så det är lika bra att jag är tydlig. 
Matte brukar säga att man måste vara tydlig när det gäller Arrax, haha.  Jaa han är ju inte så smart verkar ju matte också tycka 😝
 
Nää nu ska jag sova. 
Hej hopp ,syns en annan dag 😌

Kommentera här: