Min kompis Nike

I dag vaknade jag och var förväntansfull , Min kompis Nike skulle komma idag , sååå roligt ! Det var länge sen jag träffade henne , hon är förresten inte bara min kompis utan hon är faktiskt min halvsyster, Vi har samma underbara mamma , vår mamma är jätte vacker , Jag fick en present från Nike , det var jätte snällt tycker jag , två rosa dragleksaker , dom kan vi ju leka med idag. Visst är hon vacker våran mamma Ebony ?
. Vi har varit ute och busat i flera timmar , jag tog med mig mina andra kompisar victor och J son också , vi hade jätte kul där ute på åkern. Här är Json
Här är Victor
Jag tror att båda dom här killarna är lite kära i mig,för dom blir alldeles stolliga när jag kommer och dom ska bara lukta i min rumpa hela tiden. Ibland när jag tycker att dom är jobbiga så släpper jag en fis , ha ha Men det vet inte matte om för det är ju inte så fint för att vara tjej. Vi bråkade lite också på åkern , men det var bara för att Nike ville ta över mitt sorkhål som jag hade hittat , klart att man blir sur då :( Jag blev så arg så jag bet henne , men hon bet mig också , så det så ! Matte kom luffsandes och sa åt oss så då slutade vi . Jag tycker att när Nike är här så är det roligast att vara ute , för när vi är inne så snor hon bara mina ben och jag blir sååå arg , jag får ju träningsvärk i mina nosmuskler när jag måste skrynkla ihop nosen så mycket. Nike blir rädd för mig så hon backar under , ha ha , vilken tunnis va ? Nackdelen är att matte blir så arg på mig , PÅ MIG !!! Det är ju mina ben ju , jag fattar inte varför hon blir arg på mig på det där sättet . Då är matte dum tycker jag . Jag får väl gå undan då rå. Nåja , vi var även ut på kvällen också o busade , vi lekte snömonster Ha Ha , Då var Nike jätte skojig att leka med igen.
Här mulade jag Nike , vi skrattade så vi tjöt , Nike känner ju inte ens snön för hon har sån tjock päls.
Matte var lite jobbig med kameran , vi skulle sitta fint mitt i alltihopa det roliga , Men lydiga som vi är så gjorde vi det efter när matte mutat oss med godis :)
Här hälsar vi min husse och hans kompis välkomna hem , klart att man ska hoppa mot grinden , jag lärde Nike det också , så nu kan hon det också .
Nu ligger jag o Nike helt utslagen på golvet efter en tuff dag med mycket lek och ståhej. Bäst att vi sover nu så vi orkar att busa imorgon , imorgon ska vi elda upp en jättestor rishög och grilla korv , då gäller det att jag håller mig framme så jag får all korv, Totte kommer då också . Men eftersom att korvarna ligger i mitt kylskåp så borde ju korven vara min!!!
Nike säger God Natt också !
Natti Natti på er alla , imorgon är det nyårsafton :)

Kommentera här: