Det kan man kalla BUSSSS

Herre jisses , idag har jag busat , busat och busat :)
totte kom på besök idag och jäklar vad vi busade,jag har nog aldrig busat på det här viset med Totte.
här kommer Totte och hans husse ,fast man ser ju bara husse Pärs ben.
 
Jag blev sååå glad,för idag var jag på bushumör.
-
KOM då någongång och LEK !!
jag började att bita honom i svansen , Fniss :)
-
Tjohooo här kommer vi 
-
Idag blir det myycket bilder,matte tog med kameran ut .
Så här kommer lite bilder .
 
 
Ha Ha ååå vi har sååå kul 
 
Totte ser helt arg ut , men han är aldrig arg , det är jag som brukar vara det.
Men idag var jag superduper glad och bara busade och busade .
 
Han är svår att hinna ifatt ,jag får nog erkänna att han är snabbare än vad jag är.
 
 
 
OJ - Jag kände en doft i förbifarten , det måste jag bara kolla upp , mitt i leken och allt :)
 
 
Åååå jäkla råtta som springer där under snön .
HA HA HA Jag ser något som inte ni ser på denna bild , Fniss
Tips : kolla i vänsta hörnet , Fniss Fniss
 
Här kommer Totte och tokspringer :)
Han kan ju flyga med dom där öronen ,jag ska nog börja att kalla honom Dumbo , Fniss :)
 
-
Här hoppar Totte efter snöbollar , husse Pär kastade åt honom och han liksom flyger upp i luften efter dom.
 
-
Visst var dom bilderna roliga , ha ha , han ser ju jätte skojig ut .
 
 
 
 
Mer buuuuus
 
 
 
 
 
oj , vi börjar att bli lite trötta efter en stund , så vi skulle ta det lite lugnt sa dom där tvåbeningarna .
 
-
jag hittade min grisfot i snön , ååå den var såå gooood .
-
 
 
 
Ha ha ha , Totte fick snöbollar i pälsen , fniss.
Matte knäppte kort på hans rumpa, Bläääää :p
 
 
 
 
-
Tillslut så var vi aaassssss trötta , så vi satt oss och vila en stund.
 
Jäklar vad snygga vi är , visst !!   :D
 
 
 
 
matte och Tottes husse Pär tände en brasa ute och värmde sig en stund innan Totte skulle åka hem.
Men matte har inget kort på elden. Men den brann jätte fint ute i snön.
 
När totte skulle åka så kom Tok fram under soffan , han tycker inte om hundar , förrutom mej förståss.
-
 Åååå jäklar vad trött jag är nu , nu ska jag strax gå in och lägga mig , matte ska bara natta hönsen , idag fick dom broccoli till kvällsis , BLÄÄÄÄÄ  :p
 
Jag ligger här och väntar så länge .
-
Spelar DÖÖÖD , Då blir matte orolig , he he 
Fast hon blev ju inte det :(
 
Jag provade också att gömma mig under snön , men hon såg mig ändå , konstigt , jag som verkligen kröp ihop allt jag bara kunde . det var nog det där jäkla hallsbandet som avslöjade mig , det lyser :( 
 
-
NU DÅ , Nu ser hon mig nog inte , jag har hört att struttsarna stoppar huvudet i sanden och dom syns inte då, så nu ser inte matte mig . Men kameran såg mig ändå :(
 
NÄÄÄ Nu skiter jag i att gömma mig, matte bara hittar mig heeeela tiden .
Här blev det vita bilder , nästan som att jag försvann på dom :)
 
 
SOV GOTT ALLA GOA DÄR UTE I ETERN <3 <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Annette o Kurris:

Oh så skoj du haft idag tillsammans med Totte, du har en helt underbar matte som fotograferar och skriver så skoj vad du gör.
Jag blir så lycklig när jag ser alla fina bilder på dig...
Jag bara tittar ut genom balkongdörren...(kurris kommentar)'
Ha en fin kväll och sov gott.
Mjamenkramen på er

Svar: Det är så roligt att du skriver till mig Annette , jag värdesätter det verkligen, jag blir så glad när jag ser att du skriver till mig.Kurris , du är som Tok nästan, Tok är mest inne han tycker inte alls om snön där ute. Ha en riktigt bra kväll. kram på er <3
Sendo

2 BumbiMyran:

Wow vilken lycka att ha en lek och busdag som du haft idag :) Fina och roliga bilder matte din tagit, på några kort såg det ut som om Totte och du övade pardans (tänker ni ställa upp i VM i isdans) Själv fick jag tokspringa en stund med min kompis Raffe (en gul labbe) han är kul, men ibland skäller han för att han inte får igång gammelsyrran. Sen har vi varit hos mormor o morfar och där försökte Tindra gräva en grotta i deras trädgård, kul själv grävde jag ned nosen här och där och försökte se och det inte fanns nåt gott att äta där i snön. Sen fick vi sitta i baksätet hem, för sommardäcken ligger i baken på bilen (mamman ska visst byta bil i helgen) Mamman hälsar att hon log och mår gott av att se alla fina busbilder, hon tycker nästan du är lika söt o klipsk som jag , ikväll fick jag lite älgmat och b-vitamin på min mat. Det ska du testa *mums*
Sov sött o vakna blött (för lillasyster som du är kissar o dreglar du väl när du sover :P ) thi hi

Svar: ja , det har varit en lyckans dag i dag. Men jag tror det är för att jag mår bättre också.Vad roligt att du kallar din mattematte för mormor,Du är ju lite knäpp du :) jaa men visst är det roligt att sticka ner nosen i snön , jag bara älskar det . Vad är det för ny bil matte ska köpa , får ni en ordenlig bur då där bak så ni åker säkert ? Men vadå , du fick älgmat med B-vitamin ??? alltså älgmat med ÖL ???? Min matte säger alltid att öl är nyttigt för det är B-vitamin. hmm ska du verkligen dricka öl ?? Min matte blir jätte fjantig när hon dricker öl , blir du lika fjantig du ?? NÄÄÄÄ Jag kissar inte , men kanske dreglar lite grann då. Men säg inte det till någon. Kram kram <3
Sendo

3 BumbiMyran:

Alltså lillsyrran, så här är det. Min mamman är liksom som din matte (låter lite som en matta, thi hi en flygande matta har nog du :) ) alltså är mormor vår mormor lika mycket som lill- husse o matte. Det säger mormor i alla fall.
Mamman har köpt en vit bil vov-lo tror jag den heter, och det låter väl som en bra vovvebil :) Bur? jag är väl ingen stackars burhöna som hon ska kräva att jag lägger ägg heller. Lägg ägg (det säger en del när dom menar lägg av ) Nej inte öl, det var ett jättegott pulver. Tindra och jag visste inte riktigt hur rent vi skulle slicka skålarna :) älg var det inte mycket av mest vanliga torrisarna men det smakade och luktade ljuvligt. Vi var tvungna och kolla varandras skålar 3ggr var efter att allt var slut. Fjantig är jag mellan varven (men jag gör mig) för mamman blir så härligt glad när jag leker fjantig. Testa ;)
Du nu måste jag sova någon timma, ska ju orka hoppa i snön lite när jag tar kvällispromisen.
So See u later, Aligator :P *fniss*

Kommentera här: