OJ Sååå roligt jag haft idag :)

Idag har vi busat , ni fattar inte huuuur mycket vi , Totte och Jag har buuuusat  :D
 
Vi har haft tokkul.
 
 
 
Vi har lekt tafatt och även jagat en slags boll med flärpar på :)
Här rullar och myser jag lite mitt i leken.
 
 
NUUUUU Kommer jag och tar dig Totte !!!
 
Om ni undrar om det är en sjö , Näää Det är min äng som är lite vatten fylld  :D
 
 
-
 
-
 
Tjohooo , Efter bollen !!!
 
 
Totte hann först denna gång.
 
 
-
 
- Här kommer jag :D
 
Ser ni huuur fort jag springer ??
 
 
 
Nu ska jag allt ta Totte , jag visar lite tänder så blir han lite rädd , ha ha 
 
Ha Ha , Han blev rädd och sprang iväg , ha ha vilken fegis ;)
 
 
 
 
Tjolahopp galopp !!
 
 
Åååå HOPP 
 
 
Ååå Hopp tillbaka :D 
 
 
Vaattnet är såååå roligt :D 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag vann :)
 
 
-
 
Här springer vi på frambenen och det var inte lätt må jag säga :)
 
 
Nää , bättre att springa normalt .
 
 
 
 
Oj , Han är snabb den där Totte .
 
 
NU hoppar jag på honom 
 
Näää missade :(
 
-
 
Åååå Visst förstår ni hur roligt vi har haft :) 
 
Efter när vi badat klart så tog matte fram min päls plås , Tottes husse Pär blåste Totte torr igen så han såg ju nästan nybadad ut :)
Matte blåste mig ute efter när dom hade åkt bara för att jag hårar så väldigt , så det blåste såååå mycket päls från mig , Fjant kom och jagade mina pälsbollar :)
 
Nu är jag sååå trött efter dagens bus med Totte så nu går jag och lägger mig en stund :)
 
Ha en trevlig kväll allihopa <3
 

Kommentarer:

1 Bintu Malm Fraser:

Söta! Det syna att dom har roligt :-)

Svar: Ja, dom är som små barn ;-)
Sendo

2 Nike-bus Eurasier:

Ååååh vad avundsjuk jag blir. Du har jääääättestor tomt, mycket att jaga (möss och sorkar) EGEN sjö!!!!!! Mmmmmm jag kommer snart ut till dig, så får vi springa ikapp syrran. Kul att se att du mår bra igen <3 Kramizar

3 Sendo Jansson:

Jaa, vi har haft sååå roligt 😁

4 Sendo Jansson:

Men Nike, du kommer väl i helgen? Dåååå kan vi springa till sjön du och jag å leka 😀

5 BumbiMyran:

Oj vad mycket spring och skutt och plask, jag vill också leka med dig så där :)

Svar: Ja, matte mår bättre så du kan kanske komma någon dag 😀
Sendo

6 Annette o Kurris:

Ojojoj så kul ni verkar haft det men du fick väl lov att bada sen på kvällen, du ska ju till farbror doktorn idag och mattematte följer med och håller er sällskap hörde jag, skönt att du sprang så mycket igår för att sitta i en bur i en bil kan inte vara lätt för en liten dam med så mycket spring i benen.
kramenmjamen på er

Kommentera här: