Soligt idag :)

Lite bilder tog matte idag iallafall .
 
 
 
 
 
Jag sitter och vädrar tungan lite,blir ju svettigt värre 
 
 
 
Tjohooo här kommer jag , fullrulle  :D
Inkallningen gick ju bra , här kommer jag ju,fast efter mina vilkor,när jag nosat klart liksom ;)
 
 
Vi har även varit hos hönsen så klart,där är vi ju varje dag förståss :)
Jag blir aldeles smutsig av torven som dom har där inne,men matte säger att det gör ingenting.
 
 
Hönsen fick komma ut idag också bara för att det var så fint väder,dom älskar att få komma ut lite för att se något annat.Det förstår jag dom.Dom längtar säkert till sommaren då dom får gå fritt i trädgården igen . 
 
 
Mattes älskling Åke <3
 
 
Mysen kollar in bocken 
 
 
Döda pinnen !!!
 
 
Dags för den dagliga snömonster leken 
 
 
 
Nu ser inte matte mig när jag gömmer mig 
 
 
 
Inte nu heller för jag liksom försvinner i snön :)
 
 
Tittut !! Här är jag matte !!
 
 
Matte och jag tände elden idag också , men det rök så jäkligt så matte hostade som en gris , ha ha ha 
Det var nog för snön som låg där, knasmatte försökte elda snö,men det går ju inte :)
 
 
Kaffe drack hon också , jag fick ingenting  :( 
 
 
Här är mina träd :) 
 
 
Nähääru , Nu ska jag strax gå upp till mina bästisar för kvällsbuset. tjohooo  
 
Kram på er alla <3

Kommentarer:

1 Annette o Kurris:

Hörru Sendo...fryser inte du om fötterna i snön?? Det gör jag så jag går inte ut alls nu, väntar tills det blir snöfritt tror jag. Förresten fryser inte pippiarna om sina fötter.
Ha en fin söndag.
Kramenmjamen till er alla

Svar: JAG fryser ju inte fattar du väl Kurris, jag har så mycket hår och ull som värmer mig så det är skönt att det svalkar lite under mina fötter. Jag förstår att du är inne istället,katter är ju lite kräsena av sig.Tok är likadan här hemma , knappt han är utanför dörren. Skillnad på Fjant , men han är ju inte som andra katter. Pippisarna verkar inte heller frysa om fötterna,då borde dom ju stå på ett ben,men dom gör inte det. Kramis på dig <3
Sendo

Kommentera här: