Synd om mig idag :(

Idag var inte matte rolig alls :( 
Hon försvann kl 7 imorse och kom inte hem förren kl 15,30 , VART har hon varit ????   :(
Sååå länge brukar hon inte vara borta från mig, jag har ju haft astråkigt här hemma , visst , mini husse har ju varit hemma men han leker inte med mig som matte brukar göra.
Visst är det taskigt av matte :(  :(  Dubbelsurgubbe 
 
så som ni förstår har jag ju inte mycket att skriva om , matte motade upp mig strax efter kl 6 imorse , SUCK !! Jag HATAR att gå upp mitt inatten , fattar inte att hon ska göra så här mot mig.
Jag fick väl vakna då , jag kände mig som en zombi när jag gick ner för trappen, sen skulle jag tydligen ut och kissa också , Men vem sjutton kan kissa på beställning kl 6 morgonen ??? Inte jag iallafall :( 
 
Nåja, det kändes lite bättre när jag varit ute en stund, matte lekte med mig på åkern en stund och efter en stund kom ju faktiskt kisset :) Då brukar jag få beröm av matte , vadåååå , undrar om hon får beröm när hon kissar,det är väl bara naturligt. Skumma tvåbening där !!
 
Så här zombiaktig var jag när jag vaknade , då fattar ni va ??
 
 
Prova själva att gå upp mitt i natten så förstår ni , sen ska ni tvinga er iväg ut för att kissa också .
 
Nåja , nog om detta med mitt kiss , inte så intressant va ??
 
Men annars har jag sovit, sovit lite till och sovit lite till , det enda spännande det är att jag böt från soffan till fotöljen ett tag , sen böt jag tillbaka till soffan.
Mini husse var ut med mig mitt på dagen , men han vill ju inte leka och vad ska man göra om inte leka , skit tråkigt så jag bara vägrade kissa för honom .
 
Men sen kom matte , då var jag inte sur längre för jag blev sååå glad att hon kom hem igen , jag som trodde hon hade glömt bort mig :( 
Men det hade hon ju inte gjort tydligen.
 
Nä , nu ska jag få mat så nu har jag inte tid med detta skrivandes längre .
Pöss på er alla <3
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Kurris o annette:

Du har det inte lätt du, med en matte som är borta så länge. Men det är mer synd om mig, jag har varit till djurplågaren och blivit stucken i benet, oj vad jag gnällde ska du veta
Kramenmjamen på er

Svar: OJ , Jag ska nog inte gnälla så mycket , det är verkligen synd om dig Kurris. Usch jag ska till doktorn på torsdag , usch :( kramis på er <3
Sendo

2 Nike-bus Eurasier:

Oj , har du också tråkiga dagar? Min matte har haft det i olika omgångar nu, men då bryr hon sig inte om oss så mycket. Husse däremot gör så att jag får springa ordentligt i hundrasten på Lindvägen. Där träffar jag massor av hundar och buuuuusar. Urskönt är det. Kramizar vi ses ju snart eller hur?

Svar: Vad bra att husse bryr sig när inte matte gör det , fattar inte riktigt det där med matte, varför leker dom inte heeela dagarna för ??? Det är ju så kul att vara ute och bara leka, dom borde ju också tycka det :)
Sendo

3 Nike-bus Eurasier:

Håller med dig helt och hållet. Varför leker dom inte jämnt.Matte skyller på att hon ska tvätta,laga mat osv.... Vaddå tvätta, är ju bara att köpa nya kläder eller göra som oss, byta päls lite då och då. Laga mat????? Maten finns ju i säckar, inga problem eller hur? ;) ;) ;)

Kommentera här: