Plogning av snö idag :)

 
Yes Idag är det skottning på åkern med traktorn , jag älskar att få springa bredvid traktorn,då få jag liksom ladda ur energi ordentligt :)
.
Det blir liksom snöstorm bredvid traktorn när det slungas iväg bakom traktorn,Matte sa att jag inte fick springa igenom snöstormen pga det KAN tex komma en sten och slungan slänger med väldig kraft ,så jag skulle få ordenligt ont om den träffade mig. ÅÅÅÅÅ Matte är bra tråkig ibland , inte blir jag träffad av någon sten inte.Men det är bäst att lyda för annars får jag inte vara med när det körs traktor. Matte håller på att lär mig höger o vänster , jag börjar att fatta litegrann vad hon menar. Detta bara för att jag inte har någon respekt för traktorn och matte vill tydligen inte köra på mig , ha ha ah
ser ni vilken storm :) ....  Tjohoooo
Näää NU blev jag ju bajsnödig mitt i , bäst att lunka upp i skogen och lätta på trycket där bak litegrann ;)
.
Ibland får man liksom ställa sig i skydd , litar inte riktigt på hur matte kör .
Ser ni att hon sprutade snö på mig :D
.
Här kom husse och la sig i lite pga slungan går tydligen inte på rätt höjd så det måste sjysteras lite .
 
.
.
 
 
Men visst är traktorn fin , matte har döpt den till Lilla Blå .
Matte är bra fjantig hon !
-
,
jag måste ha min reflexsele om dagarn när vi är ute , matte tappar liksom bort mig annars , jag syns tydligen jätte dåligt mot snön.Men den är såå fin tycker jag så jag bär den med stolthet.
,
här är jag lite full med bus och försöker hoppa upp på matte när hon fotade :)
,
 OJ , Nu försvinner traktorn  bort mot åkern , nu måste jag sticka så jag har inte tid med detta längre.
Hej Då på er 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Nike-bus Eurasier:

Vad häftigt du har och vilken lyx att få springa runt i snön. Matte har fått ryggskott???!!!! Vad nu det är, för mig veterligt är det ingen som skjutit henne i ryggen. Hon ( matte alltså ) har möblerat om i datarummet, blev riktigt mysigt, lite luftigare tycker jag. Puss på dig syrran min! <3

Svar: Ja dom är så fjantiga dom där mattarna ibland , vadå , det var väl droppen att skylla på att någon har skjutit en i ryggen , jaaa knäppskallar är vad dom är ibland :) ja , det är jätte kul att springa i snön när matte kör traktorn, Matte tror inte att jag har så ont i ryggen ändå , men hon ska kolla mig ändå säger hon :) kram på dig.
Sendo

Kommentera här: