Oj Idag hände det !!!

 
 
 
 
 
 
 

Högen , Högen är borta , som jag och matte har väntat på att den ska försvinna J

I dag fick husse arslet ur och tog tag i saken , Hallelulja sa både jag och matte , ha ha nu är jag lite elak men saken är den att min husse är inte så snabb med saker och ting , Varken jag eller matte vet aldrig vilket år det händer , det som han planerar :D

Så här såg du ut borta vid högen , Naturligtvis ringde jag efter Totte , han ville ju också vara med och elda, Tjohooo som vi har sprungit idag J

Bonden körde förbi och hjälpte till lite med att ta skopan på traktorn och vräkte upp lite kvistar och skit , superduper bra ju , han är bra snäll våran bonde :)

  

Totte snosade som vanligt upp en flaska för att leka med , Totte älskar bollar , men när det inte finns en boll så älskar han även flaskor .

 
 
Vi har också tränat på rallylydnad idag , men varken jag eller Totte var så taggade , men vadå , sitt , ligg , snurra , gå , stopp osv , HUUUUUUR roligt är det då ????? Bra mycket roligare att bara leka Ju.

Naturligtvis så grillade vi ju korv också . MUMS !!!

 
Jag lämnar aldrig platsen bredvid korven , det kan ju ramla ner en bit till mig och det vore ju dumt att missa en sån chans .
 
 
Nu höll jag ju på att glömma  , Matte vann ju idag , Hon vann på FB , Gilla o dela ni vet :)
Men jag tyckte att det var URRRRRR tråkigt pris , det är ju inget för mig :(  TE !!! Hur gott kan det vara ???? Men men matte var ju glad iallafall , det var fiiint te hörde jag matte förklarade för husse , Suck 
Men burkarna var ju fina iallafall :)
 

 

Så nu är jag sååååå trött efter all träning och bus så att jag tänker gå och nanna nu , Sov Gott på er <3

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 totte:

ja nu är det kvällsprommis dags. Jag har ätit som en häst då jag inte hann smita förbi din matte o sno
dinkvällsmat så fick min duga 😜. Sen är det sovdags efter en härlig dag med rallylydnad,eldning o bus.matte tycker jag är urkass på vallning😁hmm jag tycker ju det var roligare att vara mitt i hönsflocken ju .nu kommer vi drömma sväng hit o dit, sitt,ligg, snurr hit o dit.. Det blir rena rallyt i huvudet. Sov gott
😴😴😴

Kommentera här: