Min lillebror Arrax

 

 

 
 
 

Min så kallade lillebror , han heter Arrax , Fniss
Hur kan man döpa någon till Arrax ?? Haha
Han tror bergis att han är en Arraxboll , - En stycken Arraxboll Tack . Hahaha ,Såååå himla knasigt 😂

Han ser ju lite likadan ut som Arraxbollen 😝

 


Men han förstår säkert inte bättre än så . Ni får inte säga till matte om vad jag skriver för då blir hon
Arg på mig , jag ska ju vara så snäll hela tiden mot honom . Suck 😕😬

 

Men så här gick det iaf till när han flyttade in hos oss .
Arrax kom hem till oss ,liksom bara så dääär, rätt som det var så kom husse med något svart i famnen från bilen . Jag tänkte inte så mycket på det direkt för jag blev så glad att matte o husse kom hem igen efter att ha varit borta superduper länge. Men rätt som det var så såg jag att det svarta lurviga rörde på sig i husses famn , jag blev stel av skräck 😣 ETT MONSTER !!! Passa dig husse , du blir uppäten av ett monster skriker jag åt husse , men han bara shasar bort mig . DÅ SER JAG PLÖTSLIGT, EN HUNDBÄBIS , HJÄÄÄLP 😤

 



Den ska väl inte bo här hinner jag tänka innan husse sätter ner det svarta monstret på backen .
Här är din lillebror säger matte och gullar med det där svarta håriga äckliga lilla kräket .Åååå Neeej , vad har du gjort matte ??? Men JAG då ? Du har ju inte frågat mig om detta . JAG tänker minsann inte alls acceptera det här .
Jag måste smida en plan helt enkelt , jag tänker minsann inte alls dela min matte o husse med någon 😠😠

 



Så detta var första dagen på resten av mitt liv alltså , eller vad man nu brukar säga 😕




Jag var arg i flera veckor , men egentligen hade jag ju ganska roligt också , för så fort Arrax tittade på mig så morrade jag åt honom och han bara skrek rakt ut av skräck .Hahaha 😂😂 VILKEN JÄKLA FJANT 😂😂Ha Ha Detta kan ju bli riktigt skoj tänkte jag . Men jag visade inte matte det , för då hade jag fått skäll bergis. Arrax är ju absolut inte lika smart som jag ska ni veta . Ganska så korkad kille egentligen enligt mig och ni som följt min blogg från början, Ni vet ju att jag själv är superduper smart . Så säger jag ,att han inte är så smart så stämmer ju faktiskt det 😆

 

Men iaf så är Arrax ganska nyfiken av sig , så när jag låtsas sova så smyger han fram till mig i tron om att jag inte märker något . Haha När han är framme så flyger jag upp , rakt i mot honom med ett läte som är värre än ett morr från avgrunden , Hmmm 😕 heter det så må tro ?? Men ni fattar va ?
Typ så här GRRRRR , VRÅÅÅÅL liksom sååå . Arrax blir så rädd att han flyger bakåt och verkligen skriker, han skriker sååå högt att han tillomed kissar på golvet . HAHA SÅÅÅÅÅÅ JÄKLA ROLIGT ATT SE 😂
FATTA VILKEN MES HAN ÄRRR 😂😂

 


Ja jäklar så jag skrattade, säg inget till matte om att jag kan svordomar, jag får ju inte svära för henne , men jag som härskarinna i heeela världen gör ju det ändå . Hehe

Han var livrädd för mig i flera månader , skiitroligt .
Men jag tycker absolut inte om honom . Bara så ni vet liksom 😨

 



Idag är Arrax större än mig men han är fortfarande rädd för mig när jag verkligen morrar åt honom och det är tur för honom det . Annars så äter jag upp honom har jag sagt åt honom och han tror ju verkligen på att han ska bli hundmat en vacker dag åt mig 😂😂 Men fatta , HUUUR DUM FÅR MAN BLI .?? 😜😜😜  Så här skulle mina matskålar se ut 😆😜🤣  Haahahaha 

 



Tänk er - Matte !! Idag vill jag äta Arrax till kvällsmat , Hahahaaa , jisses jag får ju ont i magen av allt skratt som bubblar i min mage . Så knäppt va ?

Han fyllde förresten 1 år häromdagen, oj va tiden har gått fort 😲😲
Okej då , jag lekte liten med honom då , han har faktiskt blivit lite bättre , men jag tycker egentligen INTE alls om honom , bara så ni vet .

Se så stor han har blivit , man ser ju inte husse därbakom 😂

 
 



Nu har ni fått veta lite om Fjanten Arrax så imorgon kanske jag skriver om våra skojiga höns eller ankorna 😀 Dom är roliga att jaga , men inte ett ljud till matte om det 😉

 



Kram på er dårå

 
 
 

 


Kommentera här: