Bus och Lek :)

 
Tittut Här är jag :D
 
 
I dag kom husse hem, oj så glad jag blev , Husse har varit i finland en vecka , så jag , matte och mini husse har haft det lugnt och skönt en vecka. Inte för att husse för så mycket liv här hemma , det är mest på natten han för liv.Men då brukar jag gå och lägga mig i vardagsrummet istället,då blir det lite tystare.
 
Matte har knäppt en hel hög med närbilder på mig idag :)
 
Jag har som vanligt haft mina bästisar här också idag , J-Son och Victor.
Men victor var bråkig idag så han fick gå i koppel , fniss , Han var sååå olydig,
Så olydig skulle jag aaaaldrig vara ;) 
J-Son hittade ett jätte spännande hål idag på åkern, jag trodde han skulle hamna i kina tillslut.
Han verkligen tokgrävde.
 
Det bara yrde gräs,jord och snö omkring honom , Ha Ha 
Jag var och kikade lite jag också ihålet ,men såg ingenting.
 
 
Ååååå jag bara älskar snö , jag brukar göra snöänglar och det gjorde jag idag igen.
.
.
-
-
-
Medans jag gjorde snöänglar så fortsatte J-son att gräva och gräva och gräva .
Hans matte Anita ropade flera gånger på honom men han hörde henne inte alls , så till slut fick hon hämta honom. Han hade nog gjord i öronen tror jag.
-
OJOJOJ - Vad skitig han var i ansiktet efter åt , nu blir det nog en dusch ikväll för honom. Hugaliga vad hemskt med dusch,bäst jag går bort från hålet jag också.
Titta så skitig han var i ansiktet.
-
-
Fullt med jord på näsan , han kan nog snyta ut jordkusar , ha ha åååå vad äckligt !!
Men jag är iallafall ren och fin.
 
 
 
-
-
 
Nä nu ska jag nog gå och stödvila en stund.
Natti Natti på er alla <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Kurris o Annette:

Du är bara för underbar och så fint du matchar snön. Jag har faktist varit ute en liten stund i snön idag, matte har varit borta nästan hela dagen så jag blev så glad att få gå ut en stund. Nu sover jag efter maten.
Ha en fin kväll och försök att snarka du med så husse hör att du också finns i sängen.
mamenkramen

Kommentera här: