Träff i Rosersberg :)

I går var jag så trött så jag inte orkade skriva om träffen vi var på :) 
Men här kommer lite bilder.
 
Vi träffade några andra Eurasierägare igår i Rosersberg , där finns en jätte stor inhägnad hage som vi hundar får springa hur mycket vi vill i , det är jätte kul att vara där och busa.
Det fanns lite andra hundar också där av andra raser , det gör ju inte något :)
 
 
 
Här äter vi kaka ihop :) Jag fick också smaka , men jag är ju så kräsen säger matte så det var väl lika bra att spotta ut den igen :)
 
 
 
Här står Irja , Irja och Tomas är jätte snälla och trevliga säger matte :) Men jag vet inte riktigt , jag mäter i hur mycket godis jag får från andra mattar och hussar , man är ju inte knäpp :)
 
 
Gammla Schazie var också med och busade lite.
 
Schatzie är jätte vacker gammal dam.
 
 
 
 
 
 
 
Tjolapp hopp er alla <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 JUNITJEJ:

Så fina hundar!

Svar: Tack :D
Sendo

2 Nike-bus Eurasier:

Shit pommes frittes.....då tycker inte du min matte är snäll?!!!! Det ska jag tala om för henne! Hon ger ju aldrig godis när vi är ute, utan vi brukar få en morot när vi kommer in.
Kramizar till dig min lillasyster yster!
Nike -bus!!!!!

Svar: Jo men din matte är ju inte vilken matte som helst liksom , jag älskar ju henne endå , fast jag har alltid tyckt att hon är lite snål med godis :) <3
Sendo

3 Nike-bus Eurasier:

Om du tycker hon är snål mot dig.....tjaaaa, vad säger man " No comments!" har säkert stavat fel, är ju inte så bra på Svengelska!!!! <3

4 Fristaden Med Hund:

Vilka finisar!

Kommentera här: